İade etmek istediğiniz ürününüzü tarafımıza göndermeden önce BENİM SAYFAM bölümünden Sipariş İptal / İade alanından ilgili BİLDİRİM FORMU’nu doldurmanızı rica ederiz.

Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;

- İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

-Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek:orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış, üzerine marker ile yazı yazılmış veya kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

- İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir form ile göndermeniz gerekmektedir.

- İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda da sitemizden doldurduğunuz bildirim formunuzla birlikte KARGO ile gönderim yapmanız gerekir. Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir.

- Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. Outlet Ürün İadeleri Sitemizden outlet kategorisi altında satılan ürünlerin, ürün açıklamalarında belirtilmiş olan eksik ya da hatalarına istinaden iadesi mümkün değildir.

Teslimat Aşamasında Ürünün Zarar Görmesi Halinde

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo yetkilisine tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız.

Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir. Paket açıldıktan yani kargo kabul edildikten sonra ürün hasar bilgisi verilen ve iade/değişim talep edilmesi halinde kargo hasar tutanağı olmadığı için işlem yapılamamaktadır.

Paketin zarar gördüğünü görmeniz durumunda, kargo şirketine tutanak tutarak bize bildirmeniz halinde siparişiniz ile ilgili çalışmalara başlanacak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlanacaktır.

Üretim Kaynaklı Kusurlu Ürünlerde


Tarafınıza gönderilmiş ürün defolu, zedelenmiş veya bütünlüğü bozulmuş bir şekilde ulaştı ise ilk olarak bu durumu basit bir şekilde fotoğraf çekerek bize ulaştırmanız gerekmektedir. Bu fotoğrafı e-mail ile info@fabricare.com.tr 'ye göndermeniz süreci hızlandıracaktır. Değerlendirme sonucunda hızlıca müşteri memnuniyeti göz önünde bulundurularak, mağduriyetiniz giderilecektir.


İptal Şartları

-  İptal var ise siparişin kargoya verilmeden önce irtibat telefon ya da Siparşlerim bölümündeki iptal formunu doldurarak siparişinizi iptal edebilirsiniz.

- Online tahsilat sisteminden 3d veya sanal pos ile yapılan tahsilatlarda itiraz süreci 10 iş günüdür.Kart sahibinin tarafımıza iade talebinde bulunmasından 7 iş günü içerisinde firmamız tarafından değerlendirme yapıp müşteriye bilgi verilecektir.