─░ade etmek istedi─činiz ├╝r├╝n├╝n├╝z├╝ taraf─▒m─▒za g├Ândermeden ├Ânce BEN─░M SAYFAM b├Âl├╝m├╝nden Sipari┼č ─░ptal / ─░ade alan─▒ndan ilgili B─░LD─░R─░M FORMUÔÇÖnu doldurman─▒z─▒ rica ederiz.

Genel iade ┼čartlar─▒ a┼ča─č─▒daki gibidir;

- ─░adeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalaj─▒ ile birlikte yap─▒lmal─▒d─▒r.

-Orijinal kutusu/ambalaj─▒ bozulmu┼č (├Ârnek:orijinal kutu ├╝zerine kargo etiketi yap─▒┼čt─▒r─▒lm─▒┼č, ├╝zerine marker ile yaz─▒ yaz─▒lm─▒┼č veya kargo koli band─▒ ile bantlanm─▒┼č ├╝r├╝nler kabul edilmez) tekrar sat─▒labilirlik ├Âzelli─čini kaybetmi┼č, ba┼čka bir m├╝┼čteri taraf─▒ndan sat─▒n al─▒namayacak durumda olan ├╝r├╝nlerin iadesi kabul edilmemektedir.

- ─░ade etmek istedi─činiz ├╝r├╝n ile birlikte orijinal fatura (sizdeki b├╝t├╝n kopyalar─▒) ve iade sebebini i├žeren bir form ile g├Ândermeniz gerekmektedir.

- ─░ade etmek istedi─činiz ├╝r├╝n / ├╝r├╝nler ay─▒pl─▒ ise kargo ├╝creti firmam─▒z taraf─▒ndan kar┼č─▒lanmaktad─▒r. Bu durumda da sitemizden doldurdu─čunuz bildirim formunuzla birlikte KARGO ile g├Ânderim yapman─▒z gerekir. Di─čer durumlarda ise kargo ├╝creti size aittir.

- ├ťr├╝n se├žiminde uyumsuzluk problemi ya┼čanabilecek ├╝r├╝nler i├žin, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipari┼č vermelisiniz. Bu tip ├╝r├╝nlerin orijinal ambalajlar─▒ a├ž─▒ld─▒─č─▒nda iade i┼člemleri m├╝mk├╝n olmamaktad─▒r. Outlet ├ťr├╝n ─░adeleri Sitemizden outlet kategorisi alt─▒nda sat─▒lan ├╝r├╝nlerin, ├╝r├╝n a├ž─▒klamalar─▒nda belirtilmi┼č olan eksik ya da hatalar─▒na istinaden iadesi m├╝mk├╝n de─čildir.

Teslimat A┼čamas─▒nda ├ťr├╝n├╝n Zarar G├Ârmesi Halinde

Sevkiyat s─▒ras─▒nda zarar g├Ârd├╝─č├╝n├╝ d├╝┼č├╝nd├╝─č├╝n├╝z paketleri, teslim ald─▒─č─▒n─▒z kargo yetkilisi ├Ân├╝nde a├ž─▒p kontrol ediniz. E─čer ├╝r├╝nde herhangi bir zarar oldu─čunu d├╝┼č├╝n├╝yorsan─▒z kargo yetkilisine tutanak tutturarak ├╝r├╝n├╝ teslim almay─▒n─▒z.

├ťr├╝n teslim al─▒nd─▒ktan sonra kargo firmas─▒n─▒n g├Ârevini tam olarak yerine getirdi─či kabul edilmektedir. Paket a├ž─▒ld─▒ktan yani kargo kabul edildikten sonra ├╝r├╝n hasar bilgisi verilen ve iade/de─či┼čim talep edilmesi halinde kargo hasar tutana─č─▒ olmad─▒─č─▒ i├žin i┼člem yap─▒lamamaktad─▒r.

Paketin zarar g├Ârd├╝─č├╝n├╝ g├Ârmeniz durumunda, kargo ┼čirketine tutanak tutarak bize bildirmeniz halinde sipari┼činiz ile ilgili ├žal─▒┼čmalara ba┼članacak, en k─▒sa zamanda teslimat─▒n tekrarlanmas─▒n─▒ sa─članacakt─▒r.

├ťretim Kaynakl─▒ Kusurlu ├ťr├╝nlerde


Taraf─▒n─▒za g├Ânderilmi┼č ├╝r├╝n defolu, zedelenmi┼č veya b├╝t├╝nl├╝─č├╝ bozulmu┼č bir ┼čekilde ula┼čt─▒ ise ilk olarak bu durumu basit bir ┼čekilde foto─čraf ├žekerek bize ula┼čt─▒rman─▒z gerekmektedir. Bu foto─čraf─▒ e-mail ile info@fabricare.com.tr 'ye g├Ândermeniz s├╝reci h─▒zland─▒racakt─▒r. De─čerlendirme sonucunda h─▒zl─▒ca m├╝┼čteri memnuniyeti g├Âz ├Ân├╝nde bulundurularak, ma─čduriyetiniz giderilecektir.


─░ptal ┼×artlar─▒

-┬á ─░ptal var ise sipari┼čin kargoya verilmeden ├Ânce irtibat telefon ya da Sipar┼člerim b├Âl├╝m├╝ndeki iptal formunu doldurarak sipari┼činizi iptal edebilirsiniz.

- Online tahsilat sisteminden 3d veya sanal pos ile yap─▒lan tahsilatlarda itiraz s├╝reci 10 i┼č g├╝n├╝d├╝r.Kart sahibinin taraf─▒m─▒za iade talebinde bulunmas─▒ndan 7 i┼č g├╝n├╝ i├žerisinde firmam─▒z taraf─▒ndan de─čerlendirme yap─▒p m├╝┼čteriye bilgi verilecektir.